güzel bir bilgi ama spam yorum yapmaktan ve rep istemekden dolayı banlanabilir ve - rep alabilirsin.O yüzden bence bütün yazdıklarını tek bir başlık altında topla ve +rep muhabbetini yapma.. Yine de + veriyorum,hadi bakiimm..