Joomla görmüyor tabi ilan sitesi olarak düzenledim şimdilik ama ilerde yayıncı ve reklamveren girişi olan bir siteye dönüştürmek istiyorum
RevSense Ad Server aradığınız çözüm olabilir, son derece kapsamlı gözüküyor, openx i denemiştim bir ara, ona yakın kapsamda fakat kullanımı daha kolay. Bir ara ücretliymiş, şu anda ücretsiz.
http://www.revsense.com/