aksiseda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Joomla görmüyor tabi ilan sitesi olarak düzenledim şimdilik ama ilerde yayıncı ve reklamveren girişi olan bir siteye dönüştürmek istiyorum
RevSense Ad Server aradığınız çözüm olabilir, son derece kapsamlı gözüküyor, openx i denemiştim bir ara, ona yakın kapsamda fakat kullanımı daha kolay. Bir ara ücretliymiş, şu anda ücretsiz.

http://www.revsense.com/