KchK arkadaşımızla anlaştık. Kendisi, forumumuzun da müdavim kişilerinden olduğu için az da olsa indirime gittim. İki taksitle, toplamda 250 TL'ye forumu alacak. Ancak kendisi, alım yapacağı cuma gününe kadar yine de satışın sürmesini; daha yüksek tekliflerde (olursa) satmamı istiyor. Şimdiden hayırlı olsun diyorum.

Yalnız isteğim (daha doğrusu alıcı olmayı düşünen arkadaşın isteği), başlığın şu an için kapatılmamasıdır.
Sam3t, sana da ayrıca teşekkür ediyorum kardeşim. Sen, güzel bir temel attın zamanında ve emeklerinin karşılığını az da olsa aldın. Gönül isterdi ki hiti binlere ulaştırmadan elden çıkartmayalım, fakat şu anda zaman yeterli gelmiyor ve para lazım.