Resmi bmp olarak kaydetmişsin. Muhtemelen boyutu 5mb falan vardır. Jpg yaparsan iyi olur.

Bu arada hırsızlık haramdır. Hakkı olmadığı için ekmeğiyle oynama diye bişey olamaz