Bir siteyi dolaşırken gördüm. filistine yardım diyorda , savaş biteli 3 4 ay oldu. gerekli yardım yapıldı neyse. adam sitesine reklamı öyle koymuşki savaşı bahane ederek reklama teşvik ediyor. hayret banlanmamış.. bizdemi bir savaşı bahane ederek böyle bişi yazsak ?