jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya sorma bide ilk aldığımda domain pr4'dü dersem dayak yerim herhalde

Harbidende dayaklıkmıssın ha pr 4 domaini nsl kapatıp çalıstırmazsıın yav hangi akla hizmet mantığı o