hata mesajını yazmamıssınız ama muhtemelen
Invalid default value for 'id'
gibi bir hata mesajı aliyorsunuz;
birincisi id autoincrement olduğu için default 0 degeri alamaz
ikinciside char i bitirişi kazmissiniz
tabloyu sıfırdan oluşturuyorsanız phpmyadmin yada mysql front gibi bir araç kullanmanızda fayda var. sql şu şekilde çalışıyorİ
CREATE TABLE IF NOT EXISTS abone(
id int( 10 ) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT ,
eposta varchar( 255 ) ,
kimin int( 1 ) ,
yas1 int( 2 ) ,
yas2 int( 2 ) ,
nereli varchar( 2 ) ,
kac int( 2 ) ,
PRIMARY KEY ( id ) ,
KEY id( id ) ,
KEY id_2( id )
);