güzel diyosunda kardes
1000 konu _ 50 tl cok pahalı ben kalıtelı attım 25 tlye sen 50 dıyosun maşh hayırlıı ısler
Sağol da kimsenin gırtlağına yapışmıyoruz bana post attır diye..İsteyen gelir istemeyen gelmez bu kadar basit..Sen 2 iş yapana kadar ben 1 iş yaparım bunu da göz önünde bulundurmalısın..Birde buraya değilde pm ile iletirseniz daha iyi konu yön değiştirmesin.