Konu
Yeni: "Canonical Link" Elemanı
11-05-2009, 17:49:18
#24
Caddeciyiz
Çok değerli bir bilgi, konu sabitlenmeli bence.
Çeviri ve paylaşım için teşekkür ederim. +Rep
Edit:
rep iconu yok rep atamadım :/ sanırım mesaj eski olduğu için konu sahibi konuya yeni bi mesaj atsında repleyeyim