Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğin Kodu "legacy.comments.php" Şablona Ekledim. Fakat Hala Yorum Yazılamıyor.

kullandığın temada page.php aç

bul

<div class="PostContent">

bu her temada değişir zate altında devamını oku yazar türkçe olarak

altına bu kodu ekle

<?php comments_template(); ?>

gönder bukadar