Verdiğin Kodu "legacy.comments.php" Şablona Ekledim. Fakat Hala Yorum Yazılamıyor.
kullandığın temada page.php aç
bul
<div class="PostContent">
bu her temada değişir zate altında devamını oku yazar türkçe olarak
altına bu kodu ekle
<?php comments_template(); ?>
gönder bukadar