Arkadaşlar 100 postu 4 TL'ye atıyorum bir alış-verişte maksimum 250 post atıyorum.Yani en fazla 250 post atıyorum kaynağı siz belirtin nereden alıcağımı işi anında copy paste (kopyala-yapıştır) olarak hızlı bitiririm.(kaynağı ben bulurum ama 2 TL fiyat artışına gider.),(iş göüşmelerini buradan değil Ö.m ile yapalım Pm attım deyiniz.)