okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite de ki konserde canlı dinleme ve eşlik etme fırsatı bulmuştum. Gerçekten çok güzel sözleri var. Ozan Arif ve Esat Kabaklı 'nın yüreğine sağlık..
Şanslıymışsın