endlessdark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün açtığınız konuda belirttiğiniz işe de talip olmuştum, buna da talip oluyorum. MSN adresimi dün size PM yoluyla göndermiştim, cevabınız olumlu olursa MSN adresimi eklemeniz yeterli.
msninizi tekrar pmleyin. anlaşıldı sayılır pm atmayınız Forumkolik size pm atamıyorum malesef hata veriyor.