Dün açtığınız konuda belirttiğiniz işe de talip olmuştum, buna da talip oluyorum. MSN adresimi dün size PM yoluyla göndermiştim, cevabınız olumlu olursa MSN adresimi eklemeniz yeterli.
msninizi tekrar pmleyin. anlaşıldı sayılır pm atmayınız

Forumkolik size pm atamıyorum malesef hata veriyor.