KIRGIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
joomla bu işi de mi göüyor yaa
open X in arayüzü yok.. Kurmuştum ben sadece Admin panelinden site ekleyip banner yayınlayabiliyorsun..
Joomla görmüyor tabi ilan sitesi olarak düzenledim şimdilik ama ilerde yayıncı ve reklamveren girişi olan bir siteye dönüştürmek istiyorum