Daha önce şurada bir konu açmıştım
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...viriyorum.html
Sitede daha önce yayınlanmış, çevrilmesi için çok istek olan tasarımları ücretsiz çevirip r10 halkına sunacağımı söylemiştim.
Bunlardan biriside psblog teması.
Arkadaş şurada paylaşmıştı
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...-tasarimi.html
Bende istek üzerine bu psd yi çevirdim.
Biraz aceleye geldi aslında sınavlar başlıyor başlamadan hemen çevirip yayınlamak istedim. CSS kodlarında kısaltmalar yapılabilir.
Bazı yerleride yapmadım. Boş olduğum zaman oralarıda tamamlarım. Tasarım css/xhtml ve w3 e uyumludur.
PSD çok fazla kutulardan yapılmış. Bu css te zorlanılan birşey. Bu konuda zorlanan arkadaşlar içinde örnek bir çalışma oldu.
TASARIMI BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ
Demo koymadım. Birisi demo koyup yayınlarsa bende bu konuya ekleyebilirim.