Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
sistemde virüs varsa kaspersky kurmak intihar demektir çünkü kaspersky tarama yaptığında direk silecek ve böylece bilgisayarını kapadığında tekrar açamayabilirsin windowsun zarar görür system dosyalarını siler vs. bence yedeklerini al sonra formatı at daha sonra kurarsın kaspersky
not. notu görmemiştim format atmadan derdine çare bulmak zor gibi allah kolaylık versin