Aradaşlar önerileriniz için teşekkür ederim.
Kısa bir süre önce format attığım içni yine atmak istemiyorum. (üşeniyorum)

Şu an makineye Kaspersky Internet Security 7 kurdum ve taratıyorum.
Cute FTP sildim.
Daha sonra dediğiniz gibi FTP şifrelerini değiştireceğim.
İnşallah kurtulurum bu şekilde..