güncel site pek sanmıyorum hitti çok fazla olacagını zannetmiyorum. sen kurdunmu gulhayat . bende arayış içindeyim yorumun için teşekkürler

ilyasos kuran kuruyor zaten ne alaka bu arada bende batmanlıyım