ben domain okudugum zaman aklıma şöyle birşey geliyor sonokul yani dış dünya hayat artık neye yorumlarsanız okullar 11 sene universite oku 4 sene master'di felan filandı toplasak 20 seneyi bulmuyor sonra bitiyor ama son okulumuz olan hayat hala devam ediyor ne kadar en azından Allah'ın bize biçtigi hayat kadar..gelen insanlara bu son okullarında neler yapabilecegi yada neler yapılamıyacagı ile ilgili biseyler sunabilirsin sacma bi yazı olabilir ama böyle bi site benim ilgilimi cekerdi acıkcası