ya yok arkadaş bu adamlar iş yapamaz. işten anlayan birine aylık 2 milyar vereceksin ihbar ettiği siteleri yasaklayacaksın. korsan mp3 den de kurtulursun. ama böyle 1-2 video için site kapatmak dangalaklıktır.