Bence radmin foruma bir de çoluk çoçuk saçmalıkları bölümü açmalı... Bu forumdaki seviyeye ayak uydurmalısın bu şekilde soru sorulmaz sorsanda cevap alamassın. Türkçeyi de düzgün kullanın.
sana ne oluyo coluk cocuk falan benim senin kadar cocugum var