Bence radmin foruma bir de çoluk çoçuk saçmalıkları bölümü açmalı... Bu forumdaki seviyeye ayak uydurmalısın bu şekilde soru sorulmaz sorsanda cevap alamassın. Türkçeyi de düzgün kullanın.