Konu
Camilere wireless !
08-05-2009, 22:06:27
#26
MeyT
Ben, Namazımı camiye "Allah Rızası" için kılarım.
Bence,
Bugün gençler; Camiye İnternet var diye gidip namazını kılması ve internette takılması ile Namazını kılmaması arasında fark yok.