çok saçma.
Allah'ın evine ibadet için gidilir, öyle de olmalı. Ben bu uygulamayı her ne kadar müslüman da olsam islam dini propagandası olarak görüyorum ve doğru bulmuyorum. Hıristiyanların çocukları kandırıp kiliseye götürmesinden farkı yok.
Böyle birşey olacaksa bile caminin içinde değil caminin yanında olmalı. İşte o zaman faydalı olur, o zaman halka hizmet denir.
Ayrıca dinle imanla alakası olmayan tiplerin caminin içinde değil önünde olması daha iyi olur.