Konu
Camilere wireless !
08-05-2009, 21:32:59
#8
Ment
Aslında süper birşey. Hem vatandaşlarımıza da katılım olur
Dialog:
- Ulen wireless'ı kullanıyoruz. Birde namaza girelim ayıp olmasın. Olur.
Güzel bence çok güzel hemde.