geçenlerde de bu domainin ne kadar güzel olduğunu konuşan insanlar arasında bende vardım

demek değerlendiremedin

yazık valla geçmiş olsun ne diyim. İyi satışlar.
evet geçenlerde konuşulmuştu herkes ismi ve siteyi beğenmişti işte universitede okuyunca sınavlarda birden bastırınca daha işin başındayken ilgilenecek birinin daha karlı bir şekilde siteden yararlanacağına emin olduğum için satmaya karar verdim.Sağlık olsun alacak kişi inş çok iyi yerlere getirir.Herkese pm yollandı fakat fiyat vermiyorum arkadaşlar sizden gelen tekliflere gore değerlendirecem ve ilgilenen herkesle irtibat içerisinde olacağım çünkü inanın aklımda bir fiyat yok.İlgilenen herkese teşekkürler...