Arkadaşlar dün yeni bir site açtım. Özgün içerikli resim blogu açtım. Pr3 ve pr4 olan 2 sitemden link verdim. Google webmaster tools dan kayıt oldum. sitemap ekledim. Sitedeki seo optimizasyonu tamamen çok iyi. Keyword dentisy gibi şeyleri özenle hazırladım. Botla içerik yok hrşeyi özgün ve kendi sunucumda barındırıyorum resimler müzikler videolar dahil.
Şimdi ne yapmam lazım google de indexlenmek için backlink almaya devam mı edeyim yoksa ilk index alana kadar bekliyeyim mi ? İlk index almasını hızlandırmak için ne yapmalıyım ?