i-traderim yok henüz ama konuda da belirttiğim üzere 90$ verebilirim alırsanız 1.50 den
ya sercan hala bana geliyorsun kararlılığına hayranım
artık kredi kartından çektiriyorum 1.6'dan 10 tl için riske gireceğime paypalım bittimi kartdan çektiririm daha iyi. herkesede tavsiye ederim