Arkadaşa 6 gün önce link sattım pazartesi parayı yatıracağını söyledi, pazartesi 16.00 a kadar bekledim yatırmadı. Sonra msn de karşılaştım okuldayım çıkınca yatıracam dedi yatırmadı! Ondan sonraki hergün MSN de gördüm yazdıklarımın hiçbirine cevap vermedi! Ben arkadaşa bir sıfat koymak istemiyorum. Siz koyun. Tamamen Güvensizdir kesinlikle çalışmanızı tavsiye etmiyorum. Ücreti almadan +itrade verdiğim için çok pişmanım, ilk defa geldi başıma. Linkini kaldırdım -itrade vereceğim etkisi olurmu bilmiyorum.