NetBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı modei bende kullanıyorum fiyat güzel alabilirsin gazyabi.
valla bütcem o kadar değil netbil:S eğer elden arkadaşlardan falan bulamazsam sessizdizayn ın modmi almayı düşünüyorum