işte sizin gibiler yüzünden biz hesap alamıyoruz

. bir hesabın varken birden faza hemde 5 tane hesap alıyosun yazık !!
sacma bı yorum bu bu sacma yorum sahıbı ve yoruma katılan arkadaslar ıcın soruyorum
her adsenseye basvurup kabul edılen adsense gorevlılerıne onları kabul etmeyınmı dıyor
nasıp işi inşallah sızınde kabul olur ama emın olun sızın kabul olunca ben sizlere sacma yorum atmam
bana gıcık yorum atmayı gectım su kenara koydum kendın - rep attın 3 arkadasınada - rep atması ıcın rıca ettın onlarda senı kırmadı - rep attı
neyse Allah sanada nasıp eder adsense ve bol kazanc ama pesınden boyle - rep atmayacak ve gıcık yorum atmayacak turunden olurda rahat rahat kazanırsın ınsallah