masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte sizin gibiler yüzünden biz hesap alamıyoruz . bir hesabın varken birden faza hemde 5 tane hesap alıyosun yazık !!
Güzel bir yorum. +rep