Bu forumda yazılanları okudukça gerçekten moralim bozuluyor.
Herkes seocu olmuş. Ve çok net yanıtlar veriyorlar.
Bazı arkadaşlar yanlış şeyleir o kadar kendinden emin söylüyorlar ki ben şüpheye düşüyorum acaba ben mi yanlışım diye
Hatta bazen bu seo cu arkadaşlar makale bile yazıyorlar hayretle okuyorum...
Neyse gelelim meseleye.
Adam diyor ki mücadele ettiğim bir aramada en iyi rakiplerimden birinden link alacağım.
Bundan iyisi Şam da kayısı diyeceğine ceza alırsın diyenler var helal olsun.
Bu siteden link alma diyen arkadaşlar söylesinler bakalım hangi siteden link alsın bu arkadaş.
@number1
-eğer sitene backlink kasmıyorsan...
-ve o siteden alakasız sitelere backlink satılmıyorsa
HEMEN AL O LİNKİ... ( yalnız footerdan tüm sayfalardan alma. sadece tek sayfadan link al anasayfa, ya da başka bir sayfadan )
Yalnız sakın sitene backlink kasma. Sadece o kelimedeki başka rakiplerin varsa link alabileceğin onlardan da link al. Alakasız konulardaki sitelerden link almazsan hiç bir şey olmaz. Hatta kısa sürede çok iyi bir yükseliş bile yakalayabilirsin.