NcBooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayırmana gerek yok bence direk gönderebilirsin. Gönderirken sitemap.xml.gz. olanı gönderirsen daha iyi olur boyutu küçüktür.
zip dosyasını mı kastedıyorsun .. küçük boyutlu derken... öle eklenemiyor sanırım google webmaster tool a