arkadaşlar gsitecrewler ile bir sitemap hazirlıyorum.. şuan 36000 link oldu... bıraksam 100.000 i geççek ama bu kadar google'yi kızdırır diye düşündüm..
şimdi sadece bu 36.000 kadarını yollucam ama birden hepsini yollarsam googlenın tepkısı ne olur bilmiyorum...
Bunu nasıl eklemeliyim webmaster toolsa 1000 er 1000er mi nasıl?
ayrıca bu elımdekı sitemap.xml dosyası neredeyse 6 mb bunu nasıl bir yöntem veya progrramla ayırmalıyım.. eğer parça parça yollama gerekırse...