valla şuan 1.5 dan vazgeçtim.baktım kurulmuyor ben de fantasticodan iki dakikada 1.0 kurdum.Ama hatırladığım kadarıyla kuruluma başlamadan önce evrensel kayıt ve hataları görüntüleme açıktı.diğerleri uygundu.dosya izinleri falan da normaldi.üç farklı tarayıcı ile denedim hepsinde aynı yerde kaldım.ben 4 5 yıldır aynı hosting firmasıyla çalışıyorum.bugüne kadar böyle bir problem yaşamadım.Ama böyle birşey nasıl olur onu da anlamış değilim