evet proxy kullanıyordum ama şuan kapattım.
Googlemon programını kullanmıştım

Sanırım programın sürekli yenilemesinden oldu.
Bilmiyorum hocam az çok var sanırım okumam yazmam

google translateyi hackleyip geri bırakmışsan senin büyüklüğün :P helal olsun...

sendede Hacked kuaza yazmıyor hocam

Server Error yazıyor