RuHeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet proxy kullanıyordum ama şuan kapattım.
Googlemon programını kullanmıştım
Sanırım programın sürekli yenilemesinden oldu.
Bilmiyorum hocam az çok var sanırım okumam yazmam google translateyi hackleyip geri bırakmışsan senin büyüklüğün :P helal olsun... sendede Hacked kuaza yazmıyor hocam Server Error yazıyor
damardan girdim ben