arkadaşlar merhaba, size basit bir kac sey sormak istiyorum

şimdi sitelerden şablonlar felan indiriyoruz html şablonlar işte menüsü var anasayfa hakkımızda vs gibi yada bizim ekleyeceğimiz menüler fakat bu şablon sadece index.html den oluşuyor diğer sayfalar için bu şablonu nasıl kullanacağız yani yeni bir sayfayı nasıl bu sablon gibi yapacağız eminim kolay bir ylu vardır dreamweaver ile felan? sayfayı nasıl yapacağımı öğrensem index.html sablonuna uygun olusturacağım sayfayı olusturabilirim.

umarım anlatabildim bir de bileniniz varsa dreamweaver da php scriptlerini proje olarak atamıyoruz sanırım değil mi sadece sablon sablon yada sayfa sayfa editliyoruz?