Konu
Rapor meselesi?
04-05-2009, 13:48:33
#4
AlperDemircan
Sağlık ocağındaki kadınla ufak bir samimiyet kurduk
ama akrabalarımız aracılığı ile.
Yani almam zor. ondan tanıdık eş dost vs. varsa verebilecek ondan açtım