Konu
Rapor meselesi?
04-05-2009, 13:44:47
#3
digiklan
Walla bizim fakülte sadece üniversitenin tıp fakültesinden alınan raporları kabul ediyordu...
Uyuya kaldığım için gidemediğim 5-6 sınav yüzünden kaldım. Raporu da yedirememiştim