cULsuz kardeşim cevabın için teşekkürler, ben şimdi bunu niye soruyorum açıkça söyleyim bari, ben bundan bı hafta önce bi ste aldım forum sitesi film ve dizi, siteyi ilk aldıgım zmanlar google da bırıncı sayfa 4. ve .5 sırada seyrediodu sonra ben formuma bı iki un ıcınde 200 konu falan paylaştım ve ertesi gün hemen taa 5.sayfalara düştü ve hitlerlm dibe vurdu, tabi araştırdım işte kopya-yapştır konuları google tarafndan ceza alır veya ne bileyim filtreye takılmıştır gıbı kelımelerle karsılastım ama hala ne oldugunu anlmadım, dedıgım gıbı tek yaptıgım o konu pylaşımı başka hıcbıse yok ama buna bı anlman veremdım işte tek derdim bu...,

konu açan kardeşim konuyla bıras alkasız oldu ama kafayı yemek uzereydım sormak ıstedım sadece, teşekkurler