Sn. karikutal size gerekli bilgileri ve kısa bir ön açıklamayı PM olarak yolladım.
Tekrar kısa bir bilgi vereyim..
Php & MySQL (orta seviyede ancak çok hızlı gelişmekte)
(X)HTML-CSS (gayet iyi seviyede bilmekteyim.Web 2.0 teknolojisini yakından takip ederek ona uygun tablosuz DİV tasarımları geliştirebiliyorum)
Photoshop ( yaptığım web tabanlı proje ve scriptlerime uygun ve şık grafikler yapacak kadar orta seviyede bir bilgim var )
Dreamweaver ve Frontpage tarzı ' ne görürsen onu al ' mantığı ile çalışan programları gayet iyi bir seviyede biliyorum ve istediğiniz takdirde iyi bir şekilde kullanabilirim.Ancak ben kod yazma mantığımı kör etmemesi amacıyla not defteri tarzı kod editörlerinde çalışıyorum ( notepad ++)
Ayrıca not olarak belirtmek isterim yukarıdakilerin dışında (X)HTML - CSS - PHP kullanan templateleri çok iyi bir şekilde düzenleyip, uygulayabilirim.
Eğer şartlarınız uyuyorsa sizinle freelance olarak çalışmak isterim.