kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende mesaj gödnerdim. ne güzel uygulamadır bu böyle konuyuda sen açsana
MSN'i pmledim Varsa başka arkadaş hazır gaza gelmişken PM atabilirler