Konu
Nickini Söyleyemeyen Adamın Dramı !
03-05-2009, 16:36:15
#8
KMLGRLR
was adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eline sağlık hocam güzel yazmışsın.
<kd>en güzeli benim nick hem kısa hem söylenişi kolay hem de "manası çok derin
" </kd>
Senin nickin açılımı ,
w
'e
a
leyküm
s
elam gibi geliyor bana