teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika yazmışsın Çok beğendim tarzını.Kişisel siten varsa adres verir misin yazılarını okumak isterim
Tebrikler.
Çok teşekkür ederim. Kişisel sitem yok, öyle aklıma geldi yazdım

batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nickin hikayesi doğrumu? çay markasımı
Çok güzel bir yazı olmuş.Tebrik ederim.
Konuyu tekrar görürsem repini vereceğim
teşekkürler, evet nick hikayesi doğru

Bilge47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel yazmışsın
teşekkürler