Harika yazmışsın

Çok beğendim tarzını.Kişisel siten varsa adres verir misin yazılarını okumak isterim

Tebrikler.
Çok teşekkür ederim. Kişisel sitem yok, öyle aklıma geldi yazdım
nickin hikayesi doğrumu? çay markasımı

Çok güzel bir yazı olmuş.Tebrik ederim.
Konuyu tekrar görürsem repini vereceğim
teşekkürler, evet nick hikayesi doğru
Güzel yazmışsın
teşekkürler