sevgili sdemirkeser,

evet soylediginiz seyler benim de aklima geldi, kismen de olsa, ve bircoguna
da katiliyorum.

ancak burda aslinda kastettigim sey, biraz eksik acikladigimdan dolayi havada
kalmis.
daha cok yaptigi hazir isi satmaktan ziyade, ornegin avrupa ve amerikada bu
freelance isleri daha ziyade saat bazinda olabiliyor veya daha degisik sekilde
yankilar bulabiliyor.

biraz daha fikirlerimizi ortaya atarsak en azindan tartismaktan cok, gunun sonunda
bu islerin avantajlari neler veya zararlari neler diye kullanilabilir verilere
ulasiriz diye dusunuyorum.


yalniz sunu da belirtmem gerekiyor, soylediginiz isler ev tarzlar konusunda da
epey haklisiniz.
Soyle ki, herkesin yaptigi is benzemedigi gibi, herkesin yazdigi kodlar da bir hayli
farkli oluyor.
Bu forumda genelde unutulan kisim, kim NASIL bir kod yaziyor.

Genelde insanlar 'SEO' ya takiliyor oysa ki bir kodun onemli olan olayi (bence)
ne kadar kaliteli yazildigi, ve ilerde baska biri tarafindan da problemsizce devam
ettirilebilecegi yada ettirilemiyecegi.

Bakalim gun bize neler getirecek, saygilar sevgiler