bence boş bir tartışmaya dönüşür bu başlık anca.
nihayetinde neye göre fiyat belirleyeceksiniz. mesela benim 1 günde yada 1 saatte yaptigim bir işi başkası 1 hafta ugraşıyor olabilir.
yada forumda teklifte bulunan birisi firma olup işin arkasından fatura kesiyor olabilir. bir başkası mesala bot yazmistir. aynı botu satacagi için hiç bir emek vermeyecek olup fiyatı düşük tutabilir
bir başkası bot yazmistir. 10 dakika almayacak bir işle botu düzenleyip satabiliyor olabilir
bir başkası çok kısa sürede bitecek bir işi ögrenmek için 1 ay zaman ve emek vermiş olabilebilir.
kimisi modüler çalışıyordur bir yazdigi kodu bir daha kodlamiyor sadece tasarimla ugrasiyordur.
kimisi için ortada iş hiç yoktur. yazip ortaya ürün olarak çıkması aylar yerine göre seneleri bile alabilir.
onun için boş bir mesaj ve boş bir tartışma olacağını düşünüyorum ben.
kimisi o an paraya sıkışmış olup saçma sapan bir fiyata iş yapabilir.
bence forumda müşteri statüsündeki insanların ucuz yahni ve beceriksiz insanlarlada calismasi lazim ki işi bilen insanların farkı ortaya çıksın. şimdiye kadar defalarca bir işe para verip ortaya hiç birşey çıkaramayan ve yapılan işin değerini ve bilgiyinin ne olduğunu anlayan bir sürü müşterim oldu. böyle beceriksiz yada saçma sapan insanlar olmasa yaptigimiz işin bir anlamı olmaz