anliyorum. acikcasi biraz o yonde dusuncelerim de var yalniz
yine de fikirlerimi paylasmayi uygun goruyorum.

en azindan hepbirlikte fiyat birligi olayini tutturamasak bile,
neyin ne kadar olacagina dair bir fikir burdan cikar diye
dusunmekteyim yada daha dogrusu, ummaktayim.