Merhaba Değerli R10 Üyeleri
Aslında Bu Günleri Pek Kutlamam Anneler Günü Babalar Günü Sevgililer Günü vs.. İnsan Sevdiğini Tek Günde Göstermemeli. Özelliklede Annelerimiz İçin.
Anadan Öte Yar Olmaz Derler
Annelerimizin Kıymetini Değerini Bilelim.
Benim Annem
MS Hastası. Tedavisi Olmayan Bir Hastalık. Onun Değerini Bu Hastalıktan Sonra Daha iyi Anladım. Ama Keşke En Başından Beri Anlasaydım.
Sizde Keşke Demeden Önce Lütfen Annelerinize Gerekenin Kat Be Kat Üstündeki Değeri Verin.
Tüm Annelerin Anneler Gününü Kutlarım.
Anneniz Ve Sevdiklerinizle Umarım Nice Yıllar Yaşarsınız.
Cennet Anaların Ayakları Altındadır.