Arkadaşlar bu normal mi sizce yoksa çok mu düşük anlamış değilim... Forum sitesi ve birçok kelimede üst sıralarda reklam yerleşimleride bana göre iyi ama tık alamıyorum çoğu da arkadaşlarımın tıklamasıdır :S

Sizce Çok mu düşük ? Düşükse sorun nedir ? Acaba google amcamız mı saymıyor.